EPICin useat tunnukset – ohjeet käyttöönottoon

EPICiin tuli aiemmin tänä vuonna uusi ominaisuus, jota sinne on toivottu pitkään. Ennen kaikki saman tilin käyttäjät operoivat yksien tunnusten kautta, mutta tämän muutoksen myötä EPIC -tileille on nyt mahdollista luoda kullekin käyttäjälle omat tunnuksensa. Toisin sanoen, jos yrityksessänne on yksi tili ja kolme käyttäjää, saavat kaikki käyttäjät samalle tilille omat tunnuksensa niin halutessanne.

 

Uusien tunnusten luonti on tilin pääkäyttäjän vastuulla. Tilillä voi olla kahden tasoisia tunnuksia: super administrator ja administrator. Tilille ensimmäisenä perustettu (pää)käyttäjä on aina super administrator, mutta samantasoisia käyttäjiä voi olla tilillä useampiakin. Administrator tasoisia käyttäjiä ei ole pakko olla lainkaan, mutta niitä voi olla yhtä lailla yksi tai useampia. Näiden kahden tason ero on, että vain superadministrator voi luoda EPIC-tilille uusia tunnuksia sekä muuttaa yrityksen tietoja ja tilin oletusasetuksia kohdasta Personal Options > View/ Edit Account Information.

 

Kun EPIC-tilille halutaan luoda uudet tunnukset, tapahtuu se seuraavasti:

 

  1. Kirjaudu sisään EPIC-tilillesi
  2. Valitse kohta Manage Your Account > Manage Users
  3.  Kirjoita tekstikenttiin uusien tunnusten haltijan nimi, haluttu käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoite. Valitse sen jälkeen käyttäjän taso.

 

 

4. Kohdasta ”Send notification email when a respondent completes a profile” voit määrittää, saako käyttäjä tiedon sähköpostiinsa, kun profiilin tekijä on saanut profiilinsa valmiiksi. Muilta osin kaikki käyttäjät saavat samat järjestelmätiedotteet käyttäjän tasosta riippumatta.

5. Lisää käyttäjä painamalla Add user

 

Uuden GDPR:n myötä on suositeltavaa, että kullakin käyttäjällä olisi omat tunnuksensa. Mikäli aihe herättää kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä info@mlp.fi tai puhelimitse 09 881 1778.